Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем, с кламатроника - Alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем, с кламатроника - Alfa 156

    Здравейте колеги! Днес както си карах на ИЗКЛЮЧЕН климатроник и изведнъж той се включи сам на максимална степен, веднага след това аз пробвах да го изключа или пусна на други степени, но той не реагира... бичи си на макс и това е! .Изгасих автомобила, но климатроника продължи да духа на макс!!! Откачих клемите на акомулатора за 10 мин, уж ако е грешка на компютъра, но и това не помогна.. чак когато измъкнах бушота отпред при мотора - климата спря! А иначе си функционират другите две врътки (за посоката на духане и за температурата) Дайте идей какво може да му се е случило и как да го оправя!!! Предварително ви благодаря!!!
    Last edited by tqgata; d.m.y г., 13:14.
    sigpic
    НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT




  • #2
    Вероятно е дало на късо някъде,или е изперкало управлението му,мисля че няма да се справиш сам,щом казваш че с рестарт през акумулатора не става,по-вероятно е да е късо някъде
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Вероятно е дало на късо някъде,или е изперкало управлението му,мисля че няма да се справиш сам,щом казваш че с рестарт през акумулатора не става,по-вероятно е да е късо някъде
      Лошото е че май си мн. прав за това, че някъде дава на късо, иначе като изгася автомобила щеше да спре! Дайте идея за някой в София, който може да я погледна тия дни!?
      sigpic
      НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



      Comment


      • #4
        Mury
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tqgata Покажи съобщение
          Здравейте колеги! Днес както си карах на ИЗКЛЮЧЕН климатроник и изведнъж той се включи сам на максимална степен, веднага след това аз пробвах да го изключа или пусна на други степени, но той не реагира... бичи си на макс и това е! .Изгасих автомобила, но климатроника продължи да духа на макс!!! Откачих клемите на акомулатора за 10 мин, уж ако е грешка на компютъра, но и това не помогна.. чак когато измъкнах бушота отпред при мотора - климата спря! А иначе си функционират другите две врътки (за посоката на духане и за температурата) Дайте идей какво може да му се е случило и как да го оправя!!! Предварително ви благодаря!!!
          Най-вероятно ти е изгорял силовия(силовите) елемент в управлението на вентилатора. Има два вида изгаряне - единия прекъсва и това е по-добрия вариант, защото не работи, а другия дава на късо - по-лошия, защото не може да го спреш
          Управлението се намира под жабката. Имаше тема как да си го оправиш.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
            Най-вероятно ти е изгорял силовия(силовите) елемент в управлението на вентилатора. Има два вида изгаряне - единия прекъсва и това е по-добрия вариант, защото не работи, а другия дава на късо - по-лошия, защото не може да го спреш
            Управлението се намира под жабката. Имаше тема как да си го оправиш.
            Може ли някой да ми каже как точно да го открия това силово управление или да даде линк към подобна тема, че аз до сега търсих и не успях да я намеря! Предварително благодаря!!!
            sigpic
            НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tqgata Покажи съобщение
              Може ли някой да ми каже как точно да го открия това силово управление или да даде линк към подобна тема, че аз до сега търсих и не успях да я намеря! Предварително благодаря!!!
              Ето след като го ремонтирах как се получи.
              За да стигнеш до това положение, първо разпробиваш нитовете, които са на мястото на винтовете, със свредло ф2,5.
              След това розпояваш двете спойки, които се виждат над винтовете (трябва да се разпоят добре, защото термо датчика е лепнат в радиатора и ако не са разпоени добре, като вадиш платката може да го развалиш), и откачаш платката след което се разпояват и двата силови елемента. Те са IRFZ44. Аз съм ги заменил с IRFZ44N. Струват по-малко от лев. След това в двата разпробити отвора се прави резба М3 и закачаш платката и завиваш винтовете, като между силовите елементи и радиатора се слага термо паста. Последно запояваш двете спойки, които разпой първо.
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38065
              Attached Files
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                Ето след като го ремонтирах как се получи.
                За да стигнеш до това положение, първо разпробиваш нитовете, които са на мястото на винтовете, със свредло ф2,5.
                След това розпояваш двете спойки, които се виждат над винтовете (трябва да се разпоят добре, защото термо датчика е лепнат в радиатора и ако не са разпоени добре, като вадиш платката може да го развалиш), и откачаш платката след което се разпояват и двата силови елемента. Те са IRFZ44. Аз съм ги заменил с IRFZ44N. Струват по-малко от лев. След това в двата разпробити отвора се прави резба М3 и закачаш платката и завиваш винтовете, като между силовите елементи и радиатора се слага термо паста. Последно запояваш двете спойки, които разпой първо.
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38065
                Сега в Събота или Неделя ще се пробвам да го управя, следвайки инструкциите на колегата n_netov + това ще правя снимки на всяко мое действие за да послужи и на някой друг колега, сполетян от същата беда! Ще пиша какво е станало!!!
                sigpic
                НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



                Comment


                • #9
                  Аз не съм те разбрал е става въпрос за вентилатора в купето,а за компресора на климатика.Според мен проблема ти е в управлението на вентилатора,колегите са ти казали къде се намира.Най-добре е да пробваш с друго.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Свалих това просволуто силово управление, но сега проблема ми се състой в това, че където и да ходих по TV сервизи, навсякъде ми казаха че не могат да го направят и ми казаха най-добре да питам хората от форума (демек вас) къде са ги занесли да им го направят! Така че приятели моля помагайте!!! Предварително ви благодаря!
                    Attached Files
                    sigpic
                    НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



                    Comment


                    • #11
                      Не знам кое му е чак толкова сложното та са ти отказали...
                      Така по снимката виждам два мощни транзистора, които не е никакъв проблем да се сменят. Обикновено изгарят те. Вече ако и след смяната им управлението продължава да не бачка, тогава има вероятност да не може/могат да го ремонтират.

                      По снимката толкова.
                      Ако направиш някоя на фокус да се виждат надписите, може и повече подробности да ти кажа.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Всичко може да се ремонтира в тоя регулатор.
                        Драйвера не е нищо особено...
                        Важното е след смяната на транзисторите да се преработи закрепването към радиатора за да стане здраво...

                        П.П. IRFZ44 или подобни...
                        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                        Comment


                        • #13
                          Скоро ги сменях тези транзистори,колегата много точно е описал всичко, а има и тема в раздел важни "как да си оправим вентилатора на парното",двата транзистора ми струваха 2,40лв.,запояваш ги на мястото на старите,отиваш при шлосер(стругар) да ти направи две резбички 3мм. на мястото на изпилените(разпробити) нитове,за да можеш да поставиш отново радяторчето(ал.планка) която притиска транзисторити,също така да не забравиш да запоиш и термо датчика.
                          156 2.0TS 155к.с.+ремап

                          Comment


                          • #14
                            Дайте идея колеги при кой да го занеса да ми го направи, понеже аз не смея сам да разпоявам/запоявам такива финни неща! Предварително благодаря!
                            sigpic
                            НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



                            Comment


                            • #15
                              Колеги, кажете някой познат в София който може да ми ги смени силовите елементи, че ей са ще дойде зимата ) Предварителни благодарности!
                              Last edited by tqgata; d.m.y г., 23:15.
                              sigpic
                              НА ВСЯКА ПРАВА DRAG. НА ВСЕКИ ЗАВОЙ DRIFT



                              Comment

                              Working...
                              X